Inicijative poznatih dizajnera za planetu Zemlju

Inicijative poznatih dizajnera za planetu Zemlju

Danas, 22. travnja, obilježavamo Dan planeta Zemlje, a tim povodom vam predstavljamo 2 divne inicijative i projekta na kojem već duži niz godina sustavno rade poznati brendovi, Armani beauty & YSL beauty.

Giorgio Armani Acqua for Life

Inicijativa Giorgio Armani Acqua for Life naglašava dramatičan učinak klimatskih promjena na vodu.
Globalno, porast temperatura dovodi do više vremenskih ekstrema, što rezultira s previše ili premalo vode. Zapravo je nevjerojatnih 90% svih prirodnih katastrofa povezano s vodom.

Češće i ekstremnije poplave zagađuju ionako krhke izvore vode i uništavaju postojeće vodene sustave, dok duže suše isušuju izvore.
Ljudima je potrebna pouzdana opskrba vodom koja se neprestano iscrpljuje kroz poplave, sušu i prirodne katastrofe.
Danas više od dvije milijarde ljudi živi u zemljama gdje vlada velika nestašica pitke vode. Jedna od deset takvih osoba uopće nema pristup čistoj vodi.


Foto: Viviane Sassen

Acqua for Life inicijativa je brenda Giorgio Armani koja je usredotočena na pružanje izvora pitke vode svim stanovnicima područja pogođenih nestašicom vode. Taj projekt počeo je 2010. godine, iste godine kada je UN priznao pravo na vodu i sanitarne uvjete kao ljudsko pravo te je brend od tada posvećen projektu Acqua for Life. Godine 2021. kumulativni iznos financijskih sredstava koje je Acqua for Life pružio strateškim partnerima tijekom godina dosegnut će brojku od 10 milijuna eura.

Od 2010. Acqua for Life pokrenula je projekte povezane s vodom u 20 zemalja: Argentini, Boliviji, Brazilu, Gani, Kini, Haitiju, Indiji, Obali Bjelokosti, Keniji, Madagaskaru, Malaviju, Meksiku, Nepalu, Nikaragvi, Papui Novoj Gvineji, Senegalu, Šri Lanki, Tanzaniji, Ugandi i Zimbabveu. Acqua for Life započinje 2021. godinu s osam aktivnih projekata, uključujući tri nova projekta u Indiji, na Madagaskaru i u Malaviju, a očekuje se da će ta tri posljednja projekta utjecati na živote 125 000 ljudi.

Ljepota prirode vječni je izvor inspiracije za Giorgio Armani. Naime, voda je najistaknutiji izvor i najvažnije prirodno bogatstvo.

„Voda je možda element za kojeg osjećam da mi je najbliži. Za mene voda predstavlja život i obnovu, ali i mir i spokoj. Pristup čistoj vodi bez sumnje je jedan od najvećih izazova 21. stoljeća.” Giorgio Armani

YSL Beauty odaje počast vrtovima Ourika

Na ovogodišnji Dan planeta Zemlje YSL Beauty odaje počast vrtovima Ourika u području gorja Atlas u Maroku.
Ovaj inovativan projekt, koji je pokrenut 2013., razvijao se tijekom godina pa tako danas broji nekoliko područja za uzgoj i botanička istraživanja. Vrt se može pohvaliti s više od 200 botaničkih vrsta, zajedno s eksperimentalnim i promatračkim laboratorijem, u svrhu nastavka istraživanja i inovacija za upotrebu u proizvodima brenda YSL Beauty.


Od početka projekta 2013. godine ovaj je jedinstveni prostor dom nizu izvanrednih sastojaka pa se tako ovdje odvija kontinuirana berba šafrana za proizvod Or Rouge od 2013., berba kadife za Touche Éclat i lista oraha za asortiman Top Secrets, šipka za Rouge Volupté Shine te irisa, sljeza, indijske smokve i kaktusa kraljica noći za asortiman proizvoda Pure Shots od 2018. godine.

 „Glavna ideja koja pokreće projekt vrtova Ourika je promatrati, uzgajati i zaštiti prirodu da bi se poboljšalo sve ono što nam pruža”, kaže Stephan Bezy, međunarodni dir. marketinga Yves Saint Laurent Beauty.

„Nadovezujući se na naslijeđe Yvesa Saint Laurenta, ovaj projekt predstavlja obećanje brenda YSL Beauty da će vas nastaviti očaravati, a to obećanje želi ispuniti razvojem inovativnog i društveno odgovornog programa povezanog sa zemljom.”

Osim doprinosa zaštiti okoliša, vrtovi Ourika predstavljaju i svojevrstan poduhvat, podržavajući poduzetništvo i financijsku neovisnost žena. Ovaj dosad neviđen društveni program nastoji promovirati vještine i stare zanate u lokalnim zajednicama, istovremeno stvarajući poslovne mogućnosti za zadrugu koja broji 32 žene. Cilj sutrašnjice je daljnji razvoj kreposnog ciklusa ovog eksperimentalnog i kultnog prostora nastavljajući poticati i stimulirati one koji obrađuju zemlju kako bi mogli požnjeti sve što su posijali.


Snaga ovih vrtova leži u njihovoj sposobnosti preobrazbe, izazova i stvaranja promjene.